Powered By Blogger

2 Kasım 2014 Pazar

Hayal

   Seni düşündüğümde hayatıma yeni bir sayfa açılıyor. Birlikte ne kadar mutlu olabileceğimizi düşünüyorum. Aramızdaki aşkın sonsuza dek süreceğini, asla birbirimizi bırakmayacağımızı...
   Ama bunlar sadece hayal bunu da biliyorum. Beni asla sevmeyeceğini, belki de görmezden geleceğini. Sen de haklısın! Beni sevmen için bir neden yok, hayatına kim bilir kimler girecek. Mutlu bir yuva kuracaksın belki de. Çoluk çocuğa karışacaksın, bu da senin hayalin. Sadece hayal, görmek istediklerin. Kim istemez ki bunları, ileride sahip olmak istediklerimiz!
   İşte ben bunları senle yaşamak istiyorum, sadece senle... Sıcacık evimizde otururken çocuklarımızın evde bir sağa bir sola koşuşturmasını. Beraber geçireceğimiz mutlu günler aklımdan bir saniye çıkmıyor.
   Asıl aşk nedir biliyor musun? Herkes mutlu olmak ister ama aşk mutsuz olmayı da cesaret edebilenlerde vardır.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder